عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 31 تير 1399
بازدید : 8
نویسنده : سید محمد جعفری
نرم‌افزار CorelDRAW Graphics Suite Corel Draw نام مجموعه‌ای از بهترین ابزارهای طراحی گرافیکی می‌باشد. یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکیِ بُرداری است و نرم‌افزاری کاملاً حرفه‌ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از نرم‌افزار CorelDRAW Graphics Suite می‌توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملاً حرفه‌ای صفحه‌بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم‌افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند.
تاریخ : 31 تير 1399
بازدید : 9
نویسنده : سید محمد جعفری
آشنایی با پیام‌رسان WhatsApp - بخش اول پیام‌رسان واتساپ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل‌های هوشمند دستگاه‌های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین، واتس آپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این پیام‌رسان به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام‌رسان تلگرام نیست! یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌هایی که برنامه واتس‌ آپ در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد،
تاریخ : 31 تير 1399
بازدید : 13
نویسنده : سید محمد جعفری
نسخه جدید پیام‌رسان WhatsApp برای کامپیوتر و ویندوز 1399/04/08 واتس‌ آپ برای کامپیوتر و ویندوز WhatsApp PC 2.2025.7 x86/x64 Win/Mac/Portable نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق‌العاده قدرتمند WhatsApp Messenger است. واتس‌ آپ دسکتاپ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل‌های هوشمند دستگاه‌های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین، واتس آپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد.
تاریخ : 31 تير 1399
بازدید : 8
نویسنده : سید محمد جعفری
دانلود کرک IDM جدید برای Internet Download Manager 6.37 کرک IDM نرم‌افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 6.37 یا IDM یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت است، اما اکثر کاربران برای کرک کردن این نرم‌افزار به مشکل برمی‌خورند. راه حل این مشکل استفاده از نرم‌افزار IDM Cracker Tool است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تمام نسخه‌های نرم‌افزار IDM را کرک نمایید و بدون سریال نامبر با آن کار کنید.
تاریخ : 31 تير 1399
بازدید : 10
نویسنده : سید محمد جعفری
دانلود نسخه 6.37 نرم‌افزار Internet Download Manager Internet Download Manager 6.37 Build 16 Final Retail + Portable یا IDM تازه‌ترین نسخه از نرم‌افزار دانلود منیجر است که در این مطلب از وبلاگ دنیای فناوری اطلاعات آن را خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه خواهیم کرد. در بسیاری از مواقع، کاربران به طور دقیق علت نیازمندی به یک ابزار دانلود منیجر در سیستم را متوجه نمی‌شوند. با وجود اینکه امکان استریم و تماشای آنلاین محتوای چندرسانه‌ای بر بستر اینترنت مهیاست،
تاریخ : 31 تير 1399
بازدید : 4
نویسنده : سید محمد جعفری
آشنایی با نرم‌افزار Internet Download Manager نرم‌افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager)، مجموعه‌ای از امکانات کاربردی و مفید را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید ضمن تهیه لیست دانلود فایل‌های مورد نیاز خود، روند دانلود آنها را به سرعت شروع کنید و از سرعت بسیار بالا در بارگیری اطلاعات حیرت‌زده شوید! این نرم‌افزار در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه در زمینه مدیریت دانلود، قادر است 5 الی 6 برابر سرعت دانلود فایل‌ها را برای شما افزایش دهد.
تاریخ : 0 0
بازدید : 2
نویسنده : سید محمد جعفری
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 23 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی آی سی دانلود و آدرس pergmmope.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com